Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam. Ostatnim czasem dostałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż agencja SEO która ma podjąć się zlecenia, uznała ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która szuka implantów powinna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla odmiennych fraz pojawiały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła dentysta Ursynów pokazują się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych haseł pojawiają się różne strony internetowe. Następne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tej strony i frazy sprawdzony dentysta na Ursynowie w wynikach wyszukiwarki wyświetla się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zazwyczaj obserwują to samą stronę. Również interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie korzystniej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie encyklopedia. Chyba, że takie obszerne artykuły są konieczne do skutecznej reklamy strony? Też cena reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest jak najbardziej prawidłowy. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Promocja zapewne będzie na parę słów kluczowych takich jak: stomatolog Radom, implanty Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie hasła na stronie startowej. Radzę: znajdź inną firmę do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Webskie forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość